torsdag 5 april 2012

BVC-besök + träningsvärk.

BVC-besök för Viggo idag plus att jag fick svara på några frågor om hur jag mår. Enligt formuläret mår jag bra. Viggo hade växt på bra, han var duktig med att fästa blicken, han ler och jollrar.
Längd: 56.5 cm. (+ 2.2 cm) Vikt: 4945 gram. (+525 gram) Huvud: 38 cm. (+0.8 cm)
Växer på mycket bra!

Medan jag och Viggo var på BVC gick Ola och Neo och handlade. Neo fick gå med en egen liten kundvagn för första gången. Ola sa att han var jätteduktig. Sprang ingenting, som han brukar göra. Han gick och plockade varor och la i kundvagnen, han tog det han ville köpa. = ) Det blev lite allt möjligt att ta med sig hem. Haha! = ) Så detta blir att testa flera gånger när vi ska handla. Då kanske handlingarna går lite smidigare.

Gick en promenad i morse, lite kortare då jag inte kände att jag orkade med en lika lång promenad idag med. Men huvudsaken är att jag kommer ut något i alla fall. Det blåste väldigt mycket och väldigt kallt. Viggo trivdes inte lika mycket i vagnen idag som igår men det gick ändå. Har märkt av lite träningsvärk här och var idag. Magen är lite öm när jag trycker på rätt ställe (magövningarna i förrgår) och jag har ont i vaderna (promenaden?). Jaja, det blir säkert bra imorrn. Det är ingen jättesmärta men det känns. Får se om det blir någon promenad imorrn - annars får jag försöka köra lite zumba eller nåt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar