tisdag 3 april 2012

Tränat lite idag.

Trött som en gnu. Ligger i sängen och lyssnar på Viggo. Jag tror att han sover men jag vill va säker. Hoppas att han fick i sig tillräckligt med ersättning nu så att han sover hela natten utan att bli hungrig.

Tränade lite mage förut. Olika varianter av sit ups plus plankan. Det kändes fint i magen. 9 magövningar, 30 sek vardera. Hoppas att det ger nåt. T.ex. tar bort min degiga mage tillslut. Bara att kämpa på. Plus att jag körde lite dans på x-boxet. Enligt den brände jag 38 kcal på 9 mins dans. Imorrn promenad plus nåt mer!

Haft ont till och från i magen och tarmarna idag. Sviterna efter gårdagens magkatarr känningar. Hoppas att natten blir lugn och kan lindra. Hatar att ha ont i magen och det tar så lång tid innan man känner sig bra igen. : (

Nä, nu godnatt! Är så trött... Zzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar