torsdag 5 april 2012

God morgon!

Promenaden jag gick igår var jätteskön - under tiden jag gick den. Men sen ju längre dagen gick desto ondare fick jag. Jävla foglossning! Hela nederdelen värkte konstant - hur jag än satt eller stod. Men nu efter en god natts sömn (fick sova mellan tolv och sju) känns det bättre i ryggen - otränad och en hyfsat färsk graviditet sätter sina spår, helt klart. Ska gå en promenad idag med men tror att jag går en kortare sträcka just för att inte förstöra ryggen helt och hållet plus att jag har en tid att passa.

Ska väcka Ola vid tolv. Sen ska vi hämta Neo på dagis en halvtimme tidigare. Jag och Viggo ska till bvc vid två. Jag ska fylla i ett papper om hur jag mår osv för att kunna upptäcka depression i tid plus att Viggo ska vägas. Ska bli spännande att se hur stor han blivit nu. Det känns och syns att han har växt nu - han känns inte så liten längre. = ( Men han blir ju 6 veckor idag så han är ju fortfarande liten, egentligen. <3

Sover Viggo fortfarande efter promenaden så ska jag plocka iordning här hemma. Leksaker här och var typ och tidningar som har en förmåga att stapla sig på hög. = ( Jaja, det blir nog bra. Nu ska jag leta reda på kläder till Neo, klä på honom och sen även klä på Viggo. Dagis för Neo vid nio. = )

God morgon!

Jag: "God morgon Neo! Vad gör du för nåt?"
Neo: "Hej mamma! Jag vilar."
Ett samtal som sker nästan varje morgon. = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar