lördag 17 december 2011

Bajstrött idag!

v. 32+1! <3
Glöggkvällen blev lyckad. Neo trivdes som fisken i vattnet bland en massa människor och pepparkakor. = ) Han imponerade på många. Jag själv satt mest på en och samma stol och pratade med de andra tjejerna. Mycket trevligt att träffas igen och få prata om allt och inget! = D Neo sprang mellan Isabells rum, köket (pepparkakor) och vardagsrummet. Han hittade kritor och papper så då var han sysselsatt en stund, sen mot slutet fick han pussla på Olas telefon och då var lyckan total. Han var jättetrött när vi åkte hem men han höll sig vaken i bilen, som tur var. Han somnade snabbt när han hamnade i sängen vid nio-tiden. Min lilla skitunge!

Har inga specifika planer över dagen ännu. Tar väl mest dagen som den kommer tror jag. Uppstår det något roligt så tar vi det då. = ) Pratat om att gå ut i snön sen när Neo sovit middag. Fortsätter det att snöa som det gör nu så lär det nog ha blivit en del om ett par timmar. Hoppas på att Neo får fler chanser att köra sin snowracer denna vintern... Kanske redan idag?!

Annars känner jag mig otroligt seg och trött idag. Gäspar titt som tätt och känner mig så slö. Skulle nog kunna sova hela dagen känns det som. Så jag skulle vilja göra lugna aktiviteter idag men får väl se helt enkelt. Känner mig lite småsnurrig idag med men det har väl med tröttheten att göra antar jag. Känner mig inte sjuk eller har några andra direkta krämpor. Känner mig helt enkelt bara trött... Men det får man väl va antar jag. Har väl varit lite halvdålig med järntabletterna denna veckan också. Vill inte vara trött. = (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar