tisdag 20 december 2011

Trotsig, skrikig och bråkig.

v. 32+4! <3

Neo har varit extremt trotsig, skrikig och bråkig idag. Tur att de här extrema dagarna inte är så många. Hur skulle man då orka?! Jag har varit trött och tyckt mig ha ont överallt. Ryggen, en del sammandragningar, bebisen har gett mig smärta inifrån när den sparkat med fötterna mot revbenen, slagits med händerna mot höfterna och dragit med knäna över hela magen, sprungit på toan konstant för att kissa, ilningar både här och där osv. Det känns som att allting samlades just idag. Imorrn ska Neo till dagis och då får jag mig en liten andningspaus. Blir att fixa med julkorten, tvätta och städa. Blir väl att fixa granen också - pynta den lite finare än vad det är nu. = )

Nähä, nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas på att jag får sova ordentligt inatt och inte behöver vakna femtielva gånger och byta liggläge för att kunna somna om. *urk*

Bara jag går förbi nyår så får bebisen titta ut när sjutton den vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar