tisdag 13 december 2011

Sitta ner med gott samvete.

Åh, vad skönt det är att sätta sig i soffan och veta att nu kan jag vila min röv resten av kvällen! = D Medan Ola fixade maten (Neos önskerätt våfflor blev det idag) sysselsatte jag mig med en massa nyttigheter.
  • Gick ut med Shiva och slängde sopor samtidigt.
  • Borstade en extremt fällande Shiva. Blev en hel del hår och det behövdes verkligen. Nu kanske det blir mindre hårbollar härinne.
  • Plockade upp grejer från golvet. Fick lite hjälp av Neo - han städade den uppgift han fick av mig. Duktigt!
  • Dammsugade vardagsrummet och matsalsrummet. Mycket skönt att få bort alla hundhår för denna gången.
Nu har jag ont i svanken och höfterna men det var det värt. Nu ska jag inte göra mer nytta ikväll! Det får jag spara tills imorrn i så fall. = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar