söndag 18 december 2011

Sovmorgon.

Ola gick upp strax efter sju imorse. Halv nio vaknade Neo och började babbla glatt in ifrån sitt rum. Ola gick och hämtade honom. Jag fick ligga kvar en timme till i sängen, sen ville dem att jag skulle gå upp. = ) Hörde nerifrån: "Mamma, gå upp!". = D Men härligt att få ligga lite längre i sängen, speciellt när det känns som att jag knappt sovit något alls inatt. Somnat, vaknat, legat vaken länge innan jag kunnat somna om, somnat, vaknat, legat vaken länge osv. = ( Allt pga min kära sambos dumma mage och hans väldigt höga snarkningar! Men konstigt nog känner jag mig faktiskt hyfsat utvilad - inte dundertrött som igår. Men får väl se framåt eftermiddagen/kvällen.

Ikväll blir det Bingolotto också - om jag kan få tag på något lott till mig själv. Ola har ju redan en men vore ju kul att ha en egen också... Jaja, det löser sig säkert. Annars är dagens planer att ta tag i alla leksaker på golvet, dammsugning och eventuell torkning av golv. Hoppas på att min kropp tillåter så mycket ansträngning bara... = ) Får ta det i etapper annars. Det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar