torsdag 29 december 2011

Kläder!

Hittade tre tröjor till mig själv idag på rean. Riktigt bra! Nu kanske man har nåt snyggt att ta på sig. De tre tröjorna är inte riktigt i den stilen jag brukar ha. Lite roligare så. En va en mammatröja och de andra vanliga. Men kommer antagligen kunna ha dem även efter att bebisen ploppat ut. Gillar ju ändå inte för tajta kläder. Jag är riktigt nöjd med de köpen.
Hittade skitsnygga bebiskläder på Ica maxi. Färgsprakande ordentligt. Stjärnor, ränder och starka färger. Hoppas innerligt att de finns kvar till senare. Kände inte riktigt att jag kunde köpa dem just idag. Men finns de kvar i januari-februari så ska jag ha dem! Även fast vi har en massa bebiskläder här hemma kommer det ju hela tiden nytt och snyggt i affärerna. Bebiskläder är väl nåt av det roligaste att köpa? Lite nytt måste det bli för det är ju en skillnad på att få barn i februari och i maj...
Hoppas på att den där lille mannen somnar snart. Kommit in i en något sämre lovrytm. Men just nu gör det inte jättemycket, hoppas bara det rättar till sig innan dagis öppnar igen. När vardagen kommit igång.
Nu - ryggläge med Avig Maria. = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar