onsdag 21 december 2011

Julfest på dagis.

v. 32+5! <3
Varit vaken sen fem i morse. Olas väckarklocka ringde då och sen kunde jag inte somna om även fast jag försökte. Blev hungrig och piggare. Tankarna körde igång och då var det ju kört. Men orkade inte gå upp så låg och kollade i mobilen i två timmar och bara slappade. Var rätt skönt det med men usch vad seg jag är nu. Så tror nog att det blir ryggläge i soffan sen när Neo är lämnad på dagis. Sen får jag se om jag somnar eller bara vilar... Kan vara skönt både och.

Hade ett gosigt sällskap i sängen under morgonen också. Även fast jag låg på min sida och hela Olas sida var tom så skulle Shiva ligga på utsidan av mig och tätt intill. Mysigt att ha en varm hundnos vid halsen.  = )

Ska försöka få i Neo sin macka innan det är dags att ta på honom tomtenissedräkten igen. Är visst julfest på dagis idag. Tror att Tomten skulle komma också - får se hur han reagerar. Då har han ju i alla fall fått träffa Tomten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar