fredag 9 december 2011

Sista jobbdagen.

Fick börja lite senare idag på morgonen. Tänk vad 45 minuters extra sömn gör mycket för kroppen. Jobbade mina fyra timmar i streck istället för utspritt som det är annars. Så jag fick gå hem redan vid tolv idag. Nu är jag gravid på heltid, så att säga. Känns riktigt skönt!
Idag är det 2 månader kvar till Beräknad Förlossning!

Hade ett par slappartimmar när jag kom hem. Tog det bara lugnt, gosade med Neo efter att han hade vaknat från sin middagslur. Vi åkte och handlade lite med - behövdes. Köpte en byrå till toaletten nere så nu ser det lite snyggare ut. = ) Bra förvaringsutrymme!

Blev fredagsmys när vi kom hem. Blev hämtmat till middag. Neo fick lite gott framför sin favoritfilm - Bilar 1. Sen blev det nattning för den lille mannen. Gick hyfsat smidigt ikväll - trots en del socker. = )

Nu blir det "barnfritt" mys. För mig blir det Loka Päron/Krusbär, lite godis och ett par avsnitt Rederiet. = )


Denna har vi på toaletten nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar