lördag 31 december 2011

Sammanfattning av mitt 2011!!

  1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Svar: Jag fick min första anställning.
  2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Svar: Hade nog inga.
  3. Blev någon/några av dina vänner/din släkt föräldrar i år?
    Svar: Fick ett till kusinbarn - Ludwig, och min syssling fick en Mathilda. Vänner - ja, 10 stycken.
  4. Dog någon som stod dig nära?
    Svar: Ingen som stod mig nära men Stefan Liv dog i en flygplansolycka.
  5. Vilka länder besökte du?
    Svar: Sverige.
  6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
    Svar: Inre lugn.
  7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid minnas?
    Svar: 8 juni - den dag jag plussade med Plutten. Vi ska bli tvåbarnsföräldrar! <3
  8. Vad var din största framgång 2011?
    Svar: Min anställning.
  9. Största misstaget?
    Svar: Vågar jag inte skriva här.
  10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Svar: Förkylningar, magsjuka, inflammation i en fot.
  11. Bästa köpet?
    Svar: Min kamera.
  12. Vad spenderade du mest pengar på?
    Svar: Julklappar, kläder och grejer till Neo och Plutten.
  13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Svar: Att vi äntligen plussade.
  14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
    Svar: "What Are Words" med Chris Medina.
  15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Svar: Det var nog mycket blandat. Gick i perioder - ibland jätteledsen och ibland jätteglad.
  16. Vad önskar du att du gjort mer?
    Svar: Uppskattat det jag har.
  17. Vad önskar du att du gjort mindre?
    Svar: Oroat mig.
  18. Hur tillbringade du julafton?
    Svar: Större delen av dagen var jag hemma med min familj. Ett par timmar på kvällen var jag med Katarina, Ted, Ebba, Linnea, mamma, Ingegerd och Otto. Neo uppskattade julklapparna och leksakerna mer detta året. Han fick så mycket klappar att han tröttnade tillslut.
  19. Blev du kär i år?
    Svar: I så fall i min familj.
  20. Favoritprogram på tv?
    Svar: Den som dräper, dansk kriminalserie.
  21. Bästa boken du läst i år:
    Svar: Finns ett par stycken, just nu Avig Maria av Mia Skäringer.
  22. Största musikaliska upptäckten?
    Svar: Chris Medina.
  23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
    Svar: Tror att jag fick en del pengar och presentkort som uppskattades. Jag önskade mig nog inget speciellt.
  24. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
    Svar: Våra familjer var här hemma hos oss samtidigt, det var fint väder men blåsigt så alla var ute. Barnen sprang omkring och lekte. Vi åt cateringmat utomhus. Sen öppnade vi paket och fikade inomhus. Det var en bra dag! (Neos och mitt födelsedagsfirande!)
  25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Svar: Mindre oro, mindre ont i kroppen.
  26. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
    Svar: Mammakläder.
  27. Vad fick dig att må bra?
    Svar: Min familj - Ola, Neo, Shiva och Plutten i magen.
  28. Vilken kändis var du mest sugen på?
    Svar: Ingen aning.
  29. Vem saknar du?
    Svar: Morfar...
  30. De bästa människorna du träffade?
    Svar: Fimpen och Beca, Alle och Tessan. Helt klart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar