torsdag 8 december 2011

Urk, jätteseg!

v. 30+6! <3

Är såå trött nu! Vill bara lägga mig ner och sluta ögonen. Njuta av att sova. Men det är några timmar kvar att jobba innan jag får gå hem. Hoppas innerligt att Neo tänker sova i natt. Ska upp tidigt imorrn med. Så känner mig helt väck i huvudet.

Stressade som sjutton med Neo till dagis imorse. Allting gick åt skogen när det var dags för vantar. Men vid det tredje paret vantar så gick det. Men tyvärr ville han inte sitta i vagnen bakom hästen trots två försök. Så han fick leka på gården med de andra barnen istället. Så trist att han aldrig vågar göra såna här grejer. Men vi försökte ju i alla fall...

Bebisen sparkar på. Det rör sig mest hela tiden tycker jag. När jag är vaken och vilar mig rör det sig extra mycket. När jag är uppe och går, eller när jag sover är den stilla. Så har det varit hela tiden. Mycket tryck mot revbenen - fötter och händer som bökar där. Sen är det väldigt mycket tryck, bök och ont nere i bäckenet. Bebisen måste ha huvudet neråt men i och med att den rör så mycket på det är den inte fixerad. Inte så skönt att man nästan alltid känner sig kissnödig och det ilar överallt "därnere".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar