söndag 5 december 2010

Dags för sängen.

Jaha, nu är det dags för sängen... Neo ska till dagis imorrn så då måste man vara hyfsat pigg när väckarklockan ringer. Ola har redan åkt till jobbet då så han kan ju inte få upp mig ur sängen. Så när Neo är på dagis tänkte jag skriva ikapp lite här på bloggen - julkalendern och denna helgen måste skrivas. Det har hänt för mycket de senaste dagarna och jag har knappt hunnit eller orkat sitta vid datorn så då är det inte så lätt att skriva här.

Men nu ska jag iaf gå och lägga mig, värma min frusna kropp. Hoppas att snön på Neos pulka har försvunnit tills imorrnbitt (nu står den på altanen) så att han slipper sitta i det kalla. Får se hur det går att dra honom i den. Hoppas innerligt att han tänker sitta still då vi inte vet vart spännet har tagit vägen. Annars får han väl gå en bit själv eller så får jag bära honom. Jaja, morgondagens huvudbry.

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar