tisdag 28 december 2010

Shopping + jobbig nattning.

Dagens shopping:
  • Ett par byxor på H&M till Neo. Bruna mjukisbyxor som ser ut som finbyxor.
  • Två tröjor på Lindex till Neo.
  • En häst (leksak som är lite finare) till Neo på BR.
  • 3 anteckningsblock på Åhlens till mig.
  • Boken "Dyngkåt och hur helig som helst" av Mia Skäringer på Åhlens till mig.
  • Handlade mat och grejer på Willys. Hittade klistermärken bland 10 krs grejerna. När jag kom hem hade jag fått med mig två paket så jag fick två för 10 kr. Nice!!

Andra kvällen i rad nu som Neo vägrar sova. Vi lägger honom som vanligt men sen står han och skriker. Han vägrar sova. Han verkar inte ett dugg trött. Så irriterande! Vi har varit uppe hos honom båda två, bytt blöja, sett till att han har allt han behöver och testat att ha det både släckt och tänt. Ingenting funkar! Jag blir så stressad över att han vägrar sova. Dessa timmar är ju min lugna stund och då jag stressar av. Fan... Jag blir helt hyper när han strular. Han brukar somna inom max en halvtimme. Han är lugn, pratar lite och sen sover han. Varför strular han för?! *suck* Jag behöver min egentid på kvällen för att kunna vara en människa. Jag orkar inte " bry mig om" honom hela tiden. Jag vill va Carolina på kvällarna. Nu när dagis är stängt är det ännu viktigare. Hur ska jag orka?!

Give me a break!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar