fredag 3 december 2010

Myskväll hos syster.

Ätit tacos. Svullar godis framför den senaste Shrek. Fullt hus med fyra vuxna, en 9 åring, en 6 åring, två 3 åringar och en 18 månaders. Fast det är min egen unge som springer en på nerverna just nu.

Trotsar och testar precis hela tiden. Så jävla tröttsamt! Han kan vara så go och glad emellanåt. Men sen hittar han något som han inte får och måste hålla på och testa. Hur mycket jag än säger nej eller markerar skiter han i det och flinar. Va fan ska man göra? Jag har inga resurser längre. Tur att han är på dagis annars hade jag gått under vid det här laget.

Det blir väl att åka hem snart. Börjar bli trötta allihopa. Önskar att man får sova en extra timme imorrn. Men egentligen borde man få in en rutin då man går upp tidigare. Men hur ska man orka? Jag är ju inget fan av tidiga mornar.

Går med en bubblande känsla inuti. Hoppas att det blir bra det här. Vill så gärna!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar