måndag 27 december 2010

Sjukdomsrapport.

Haft ont vid högra äggstocken hela dagen. När jag var ute och gick med Shiva förut kändes det som att jag skulle svimma - illamående som kom plötsligt, lock för öronen, kallsvettig och svag i benen. Blev lite bättre efter att jag fått komma in och vila en liten stund och sen fått i mig pannkakor. Illamåendet satt kvar men inte så jobbigt. Haft som mensvärk ett tag nu. Gjorde nr 2 på toa för en stund sen och hoppas att mitt mående hade något med det att göra.

Neo mår bra. Pigg och busig som vanligt. Äter med bra aptit. Inte lika lös i magen längre.

Ola mår bra också. Efter att han fått sova till 10 ungefär var han som vanligt igen. Mycket konstig magsjuka men så här borde det va jämt. En kräkning, ett par timmars sömn, frisk. = )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar