lördag 25 december 2010

Deppig.

Jag känner mig så deppig. Har gjort i flera dagar nu. Jag vill bara gråta. Jag känner mig otillräcklig som mamma. I två dagar har känslan att inte vilja ha Neo kommit över mig. Det känns hemskt. Jag har tyckt att han är jobbig, alldeles för krävande. Jag vill ju visst ha honom. Han är ju min lille kille. Varför känner jag mig såhär för? Så hemskt! Hur kan jag inte vilja ha min lille solstråle som faktiskt ger mig massor av glädje och skratt emellanåt? Jag har en klump i bröstet hela tiden. Jag vill gråta och skrika. Jag vill ge honom det bästa men det känns som att jag misslyckas hela tiden. Jag har burit på oro hela tiden och det ger mig illamående. Det känns som att jag inte orkar. Jag vill ha positiv energi men hela tiden blir jag nertryckt. Jag vet inte hur jag ska rycka upp mig och se något positivt igen. Allting känns nattsvart just nu. Jag behöver ett tecken på att jag ska orka fortsätta kämpa. Neo vore tillräckligt men när även de känslorna sviker mig vet jag inte vad jag ska ta mig till. Allting känns så hopplöst. Hur fan ska jag ta mig ur detta helskinnad?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar