fredag 31 december 2010

Sammanfattning av mitt 2010!!

  1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Svar: Firade Neos 1 årsdag, gick på föräldramöte och Neos första luciafirande på dagis.
  2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Svar: Jag tror inte att jag hade några.
  3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    Svar: Ja - 12 stycken.
  4. Dog någon som stod dig nära?
    Svar: Nej. Bara en man som man stött på ett par gånger förr i tiden.
  5. Vilka länder besökte du?
    Svar: Inget.
  6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
    Svar: Inte vad jag kan komma ihåg.
  7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid minnas?
    Svar: 100516, när vi firade Neos 1 årsdag. Annars hände det inget jättestort att minnas.
  8. Vad var din största framgång 2010?
    Svar: Att jag hade en bra jobbcoach och fick ett jobberbjudande.
  9. Största misstaget?
    Svar: Att jag låter mig köras över hela tiden och att jag lyssnar alldeles för lite på vad jag själv vill.
  10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Svar: Förkylningar och eventuellt magsjuka.
  11. Bästa köpet?
    Svar: Kinect till xbox.
  12. Vad spenderade du mest pengar på?
    Svar: Antagligen kläder och grejer till Neo.
  13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Svar: Alla nya ord och upplevelser med Neo. Allsång i Gränna.
  14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
    Svar: Underbart med Kalle Moreaus (vinnare i Körslaget) och Sattelite med Lena (vinnare i Eurovision).
  15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Svar: Jag tror tyvärr att det har varit ett mörkt moln över mig mer än vad solen har lyst på mig.
  16. Vad önskar du att du gjort mer?
    Svar: Lyssnat på mig själv, följt min egen vilja och sagt ifrån om sånt jag inte tyckt om.
  17. Vad önskar du att du gjort mindre?
    Svar: Låtit mig utnyttjas.
  18. Hur tillbringade du julen?
    Svar: Hos Katarina med Ola, Neo, Katarina, Ted, Ebba, Linnea, mamma och Sivert. Neo var inte alls intresserad av julklapparna plus att han var sjuk.
  19. Blev du kär i år?
    Svar: På nytt i så fall.
  20. Favoritprogram på tv?
    Svar: Sensing murder, Viasat on Demand.
  21. Bästa boken du läst i år?
    Svar: Har läst många bra böcker i år men den senaste är Mia Skäringers bok.
  22. Största musikaliska upptäckten?
    Svar: Jay Smith, vinnaren i Idol.
  23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
    Svar: Jag kommer inte ihåg vad jag önskade mig eller vad jag fick. Allt fokus låg på Neos födelsedagsfirande.
  24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
    Svar: Var hemma. Hade väl lite fikabesök men fyllde år mitt i veckan så firandet blev på helgen.
  25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Svar: Mindre ont, mindre deppighet, ett plus på stickan.
  26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
    Svar: Som vanligt.
  27. Vad fick dig att mår bra?
    Svar: Neo.
  28. Vilken kändis var du mest sugen på?
    Svar: Magnus Carlsson är alltid en favorit.
  29. Vem saknar du?
    Svar: Morfar, alltid.
  30. De bästa människorna du träffade?
    Svar: Bettan, Emil, Tony - vänner till Christofer och Marie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar