lördag 4 december 2010

Jobbig natt med magont!

Vaknat femtielva gånger inatt. Känt mig konstig i magen men har ändå försökt att somna om så gott det går. Men det funkade inte riktigt så jag har väl åkt ut och in i sömnen antar jag. Kommer ihåg att jag har drömt något så jag måste ju ha sovit lite. Kände av en orolig mage och påbörjad halsbränna. Så jag tog en Rennie för att se om det lugnade sig och jag försökte somna om igen. Men tyvärr blev det bara värre. Rennie funkar ibland, ibland inte. = ( Men nu vid fem gick det inte längre att ligga kvar i sängen. Började få ont i magen och må illa. Det var bara att pallra sig upp. När jag gått upp märkte jag att jag rapade "ägg" också. *suck*

Nu har jag rökt och varit på toa. Hoppas att detta går över snart. Just nu är det inte jätteilla men ändå irriterande. Jag tror att magontet beror på att jag "mosade" i mig chips igårkväll när vi kom hem. Trots att köttfärsen i tacosen inte var kryddad så verkar magen ha reagerat. Men men, det verkar i alla fall inte vara lika illa som det brukar när jag ätit tacos. Så nu sitter jag och surfar runt, kollar på serier från Viasat On Demand, dricker massor av vatten och försöker slappna av. Släpper detta snart så blir det att lägga sig och vila/sova en stund till. Men i och med att klockan är rätt mycket ändå så lär jag nog inte hinna med det innan Neo vaknar. Får se om jag kanske kan sno åt mig någon timmes vila senare annars...

Just nu hoppas jag i alla fall att magontet ska släppa så att jag kan slappna av helt igen. Jag hatar att ha ont i magen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar