torsdag 30 december 2010

En mycket udda dröm.

Nu har även denna dag kommit igång. Jag är så seg! Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att gå upp på morgonen när väckarklockan ringer. 8 är ju inte ens jättetidigt. Masade mig upp ur sängen vid halv tio efter att ha snoozat massor, hört att Neo är vaken och slumrat till hundra gånger.

Drömde under morgonens komatillstånd. Jag skulle göra någon magisk formel som skulle göra mig kåt. Efteråt gick jag omkring och kände mig ständigt sugen. Hade målet inriktat - en karl som såg ut som Hasse Aro. Men tiden gick och jag gick bara och trånade efter honom. Jag ville ju bara bli spetsad. Sen upptäckte jag att hela gänget som var med hade försvunnit. Jag letade i alla rummen och hörde någon ropa efter mig. Det var han. Han och resten av gänget satt i en gigantisk bubbelpool. Alla var halvt påklädda trots att dem satt i vattnet. Tjejerna var topless men hade med bh för att kunna skyla sig. Jag satte mig i poolen en stund. Hoppades på att min stund var inne. Tyvärr blev det aldrig något. Det sista som hände var att när jag var på väg ut från rummet vände jag mig om och tittade på "Hasse Aro". Då tog han fram sin k*k från byxorna och visade mig. Sen vaknade jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar