måndag 6 december 2010

Helt slut + photoshop!

Usch! Jag blev helt slut av att dra Neo i pulkan till dagis. Det går inte att stanna och vila en stund för då kryper han snabbt ur pulkan. Så länge man håller igång farten så sitter han still. Ont i halsen och genomsvett när vi var framme. Men vi kom bara 5-10 min försent och fröknarna blev inte arga. Dem är inte så känsliga för sånt, som tur är. Fast vi brukar vara i tid annars. Utanför byggnaden blev vi "välkomnade" av en katt som kom fram till Neo och skulle gosa. Han blev jätteglad och sken upp i hela ansiktet när katten gick runt, runt honom och strök sig mot honom. Han älskar katter! = D Vi kom in lagom till samlingen. Så bra att Neo inte missade det. = D När jag sa hej då började han gnälla och ville inte att jag skulle gå. Det var längesen han gjorde det så han har väl kanske kommit in i någon fas nu. Han har blivit lite mera mammig den senaste tiden så det hänger väl ihop med det. Barn ska visst ha någon fas vid 18 månader. Hoppas bara att det inte blir något allvarligt eller att det hänger i för länge.

Lyckades installera Adobe photoshop elements 7 förut. Så nu blir det att fixa en ny vintrig header till mig och en till syrran. = D Ska bli kul! Ska gå bort lite tidigare till Katarina för vi ska ut och åka pulka med tjejerna. Eller rättare sagt, tjejerna ska åka pulka och vi ska dra dem. = D Får se om jag sätter mig och fixar med photoshop när jag är där borta eller om jag gör det senare ikväll. = ) Ska bli kul hur som helst! Ola har kurs ikväll då Neo ska sova så då är jag ju ensam ett par timmar. Massor av tid till photoshopande. = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar