måndag 6 december 2010

Fullt upp.

Morgonen började vid halv åtta då väckarklockan ringde. Ringde jobbcoachen och bokade om mötet. Väckte Neo vid åtta. Drog iväg med honom i pulkan vid strax innan nio. Var helt genomsvett när jag kom hem igen. Satt hemma och slappade en stund. Klockan elva gick jag bort till Katarina. Drog tjejerna i deras pulka en stund. När vi kom in hjälpte jag tjejerna att pussla. Dem la väldigt mycket själva så jag hjälpte dem bara när dem verkligen fastnade eller inte nådde någon pusselbit. Katarina drog iväg på ett möte. Jag åt lunch med tjejerna och flamsade på rätt bra. Efter lunchen satte jag dem i varsin soffa framför filmen TomteTass. Dem verkade lite trötta och sega så tänkte att softa i soffan framför en film kunde vara bra. Jag satt vid datorn och kollade runt samtidigt som jag pratade med tjejerna om filmen. Strax innan två gick jag iväg för att hämta Neo på dagis. Bara att dra honom hem igen i pulkan. Men han verkade trivas i pulkan i alla fall. Skitjobbigt att dra honom i pulkan men just nu verkar det som att det är lättare att dra honom i pulkan än dra honom i vagnen i detta snöväder. Alldeles för mycket snö på vägarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar