söndag 14 augusti 2011

Börja med LCHF??

v. 14+2. <3

Dagens väder: Mulet och kallt. Regnar på eftermiddagen.

Dagens Neo: Han hade omkull ac:en som står i vardagsrummet så allt vatten som var i den rann ut på golvet, det var rätt mycket vatten. Han blev överlycklig och skulle hoppa och plaska i vattnet. Jättelätt att plocka upp grejerna på golvet lite snabbt samtidigt som man försökte undvika att han skulle gå i det blöta. Ola dammsög upp vattnet lite snabbt med Ingegerds dammsugare som går på vatten. Upptäckte att vattnet rann längs med golvet också istället för att stanna på ett och samma ställe.
Neo stod och målade och jag höll upp kritorna en och en och frågade honom om han kunde färgerna. De han klarade direkt var orange, blå och grön. Brun sa han när jag sagt vilken det var.

Dagens idé: Börja med LCHF. Det verkar som att det är bra mot tarmproblem och magkatarr. Vore ju perfekt för mig. Ska bara se om jag hittar lite böcker om och med recept plus kolla runt på nätet. Man får ju inte äta sånt som innehåller kolhydrater. Det blir nog bra…

Dagens bebis: Känner efter hela tiden om jag känner rörelser. Längtar ju så mycket. Idag är det en månad kvar tills jag får se den igen. ”Saknar” min bebis! Hur ska jag stå ut ända tills i februari innan jag får träffa den? Fast emellanåt är jag rätt skräckslagen inför en massa saker men det löser sig nog med tiden.

Dagens film: The adjustment bureau – inte riktigt min typ av film men den var väl rätt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar