tisdag 23 augusti 2011

De nya reglerna verkar funka.

v. 15+4. <3

Neo: Han har fått titta lite på tv men inte hur han vill. Det har tydligen gett resultat. Han har lekt bra med sina leksaker och inte tjatat om sina filmer. Det var en härlig syn att se att det första han gjorde imorse var att ta en av sina bilar och började leka med sitt garage. = D Han fick titta på tv innan läggdags men han satt och gosade med Ola och var lugn. Så länge han inte är speedad och stimmar omkring så är det okej. Han ska ju faktiskt varva ner innan han ska sova. Jag kom hem kvart över sju och då gick jag upp för att säga god natt. Han blev ledsen och grät när vi sa god natt men sen blev det väl bara en omgång skrik till, sen var han tyst. Han har inte sagt något på en halvtimme nu och jag är överlycklig!! = D Jag tror att han sover…

Bebis: Var lugnare idag. Inte lika mycket ont och bök idag. Det är skönt. Men det lär väl gå i omgångar det där onda. Men igår kväll efter en hel dag med ont nästan hela tiden var jag innerligt trött på att vara gravid, redan. Jag tror inte att det blir fler barn här i alla fall, jag orkar inte vara gravid ännu en gång. Alldeles för påfrestande för mig och för kroppen, även fast jag mått väldigt bra hittills. Längtar tills detta är över och man har en liten nykläckt bebis hos sig istället. Jag ska kolla efter lite flera mammakläder också. Lite tröjor, lite byxor. Behöver lite mera ombyten så att säga… Men det får bli sen. = D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar