onsdag 17 augusti 2011

Kronprinsessan Victoria väntar barn.

v. 14+5. <3

Dagens jobb: En bra dag. Lite mera spring men det är bara roligt. Men det var en lagom dag. Får se om jag börjar tidigare på dagen imorrn eller hur jag ska göra. Slutar i alla fall två timmar tidigare. = D

Dagens nyhet: Kronprinsessan Victoria och hennes Daniel gick idag ut med att de väntar barn i mars. = ) Går inte att undvika den nyheten då den är överallt. Grattis då… Jag hoppas på en flicka.

Nattens dröm: Jag var på något ställe som liknade en stor matsal. Neo var försvunnen och jag plockade ihop våra grejer - väska, filtar, leksaker och la dem i vagnen. Sen gick jag ut ur byggnaden och där kom Neo i full fart mot mig. Jag fångade in honom. Jag mötte även min kille (som inte var Ola!). Vi kramades och pussades lite. Han tog Neo och satte in honom i bilen. Han själv körde, jag satte mig i baksätet och bredvid mig satt min kompis Veronica. (Hmm, hur kom hon in i bilden?) Men det som var mest konstigt var att Neo spändes fast i en bilstol mellan benen på "min kille" Hur sjutton fick dem plats?! Men så satt han i alla fall. Där nånstans vaknade jag av väckarklockan... Mycket konstigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar