måndag 8 augusti 2011

Genomförkyld.

v. 13+3. <3

Drömde om att jag kände bebisen sparka. Det var verkligt. Längtar så efter att få känna den. Men det är ännu flera veckor för tidigt. Med Neo började jag känna sparkar i vecka 17-18. Känns som att jag har blivit rätt stor och rund om magen. Skönaste kläderna är helt klart mammabyxorna och mjukisbyxor, långa och stora tröjor/linnen.

Sjukdomsstatus: Jag är genomförkyld sen i torsdagskväll. Neo är genomförkyld sen i onsdags. *suck* Jag jobbar 1½ timme på kvällen, det enda jag orkar. Neo får vara hemma från dagis sin första dag efter sommarlovet pga att han hostar väldigt mycket vid ansträngning. Jag hostar och snorar, sitter i lungorna. Skitjobbigt! Nu när vi varit friska länge så ska det väl bli ordentligt denna gången. 

Dagens film: The mechanic. Statham som lönnmördare, mycket power, muskler, pang pang och en del naken hud.

Dagens steg: 865.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar