tisdag 23 augusti 2011

Han somnade!!

Ja, han somnade faktiskt! Det trodde jag aldrig efter ett par kvällar i rad som varit åt skogen. Underbart! Nu kanske man kan få tillbaka sitt liv igen... Slippa höra en unge som är vaken och sen blir jätteledsen för att man går dit och försöker stoppa om igen för att ungen inte alls vill sova... = ( Inte så kul!

Sitter och funderar på vilka böcker jag ska beställa. Vill så gärna ha nya böcker att läsa. Har en lång lista på böcker som jag vill läsa men vilka ska jag välja just denna gången. Blir väl ca 4-5 böcker som jag beställer. = D Skulle vilja beställa nån/några till Neo med men det blir nog senare som han får i jul eller nåt.

Idag har vi köpt en ny hatthylla och en ny skohylla. Skitsnyggt blev det! = D

Nu blir det att sova. En ny dag imorrn, väckarklockan ringer 6.15. Urk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar