torsdag 18 augusti 2011

Redan såå tjock??

v. 14+6. <3

Bebis: Idag känner jag mig stor om magen. Speciellt när jag sitter. Jag måste sitta bakåtlutad och då väller magen fram. När jag sitter framåtlutad så tar magen emot och det är obekvämt. Får sitta väldigt brett med benen för att magen ska få plats. Har det redan börjat??
Jag har verkligen börjat drömma en massa på nätterna. Oftast kommer jag ihåg hela drömmen, ibland vissa scener. Jag försöker att minnas så mycket som möjligt och sen skriva ner det. Ibland är det väldigt tydligt medans ibland är det alldeles för konstig och rörig dröm så det blir för mycket. Undrar vad jag kommer drömma om inatt?

Neo: Han var väldigt gosig idag. På morgonen var han seg men det börjar väl ta på krafterna att vara varje dag på dagis. Men han fick i alla fall i sig en yoghurt som han åt själv. Han var inte svår att prata med och han lyssnade bra. Lämningen på dagis gick lika bra som de andra dagarna – han sa hej då och sen var det inte mer med det. När jag kom hem från jobbet ville han sitta i knäet direkt och gosa. Så mysigt! Inte alls lätt att slita sig för att göra mat då. = / Han skötte sig bra när vi åt mat. Han tittade lite på tv och målade. Sen tog han fram ett pussel. Jag bytte blöja och fixade välling. Strax innan åtta gick jag upp med en skrikande och ledsen pojke. Han hade hittat en leksak han ville ha men den funkar inte. Jag får fixa nya batterier i den och hoppas på att den funkar. Han var inte tyst förrän vid nio. Han ska inte till dagis imorrn och jag jobbar inte förrän på eftermiddagen. Undrar hur länge han kommer sova imorrn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar