måndag 1 augusti 2011

Läkarbesök.

v. 11+5. <3

Grattis min systerdotter Tilda 8 år!

Bebis: Idag var det dags för läkarbesöket. Fick reda på att alla mina prover jag tog vid inskrivningen var bra. Än så länge behöver jag inte äta extra järntabletter, vilket är helt fantastiskt. Men det brukar dröja till mitten av graviditeten ungefär innan det kan behövas. Han rekommenderade att jag skulle skicka in papper om havandeskapspenning sen vid vecka 27 ungefär pga att jag har för tungt jobb. Jag får inte bära så tungt som jag gör i jobbet mot slutet. Jag hade tänkt samma sak men nu fick jag det bekräftat av en läkare med. Känns skönt! I slutet gjorde han även ett ultraljud för att kolla om bebisen levde. Han kollade bara lite snabbt att han såg ett foster plus hjärtaktivitet. Det gjorde han! = D Den lill* låg till och med och sprattlade. = D Så det blir en vilding till tror jag. Han mätte lite snabbt bara och bebisen var 57 mm lång. Börjar få en känsla i magen om att det är en pojke till… Men det gör absolut ingenting! Jag älskar dig lilla bebis!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar