söndag 14 augusti 2011

Inte lätt att vakna mitt i natten.

Jag skulle bara gå in kolla till Neo när vi gick och la oss. Något jag alltid gör. Jag kände att det luktade bajs och skulle bara kolla hans blöja. Då vaknade han av lampan på mobilen. Jag bar ner honom och bytte blöja. Han blev jätteledsen då han var jättetrött och blev väckt så plötsligt. Så det var svårt att få honom lugn och avslappnad. Han ville att Ola skulle läsa Kråke, inte jag vilket är ovanligt. Han vill gärna att man skulle vara hos honom men tjatade inte om att få komma upp. Han blev jätteledsen när vi sa god natt och skulle gå ut ur rummet. Men efter en stund sa jag god natt och gick ut trots att han grät. Men jag ropade till honom ett par gånger att jag var här, så att han skulle veta att vi inte var allt för långt borta. Efter bara knappt 5 min så var han tyst och somnade nog fort. = ) Min älskade pojke, det är inte alltid lätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar