tisdag 16 augusti 2011

Studs, studs, studs.

v. 14+4. <3

Nattens dröm: Jag drömde om att jag var bland en massa människor. Jag kände igen några av dem, t.ex. pappa, Ulrika. Mitt ex var där också. Han pratade jag med och vi umgicks. Kom fram till att det är 10 år sen han och jag var tillsammans. Det är lång tid men jag minns det som igår. Han gick fram till mig och tog min hand. Han frågade om vi skulle gå och mysa lite. Sen stod vi där nära varann och ”gosade” en stund. Sen vaknade jag av väckarklockan…

Dagens Neo: Neo vet vart foten, handen, näsan, örat, munnen, håret, magen, naveln och snoppen är.
Neos nya ord: stuss – studs. Han hoppade i våran säng och sa stuss, stuss, stuss och sen slängde han sig.
Idag är Neo 2 år och 3 månader! <3

Dagens bebis: Gjorde ett bikarbonat test idag. Man kan se vilket kön bebisen i magen är. Man ska ha bikarbonat, urin och sen röra om som hastigast. Om det pyser: pojke. Om det inte händer något alls: flicka. Hur jag än rörde så hände ingenting. Så enligt det testet ska vi få en flicka. Men får se om det stämde sen när bebisen kommit ut. Men jag tror ändå på en pojke, det känns så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar