måndag 16 januari 2012

Är så trött på att må dåligt.

Mår inte bra idag heller. Vet inte varför jag börjar må sämre nu än vad jag gjorde de första dagarna som förkyld. Känner mig helt väck. Det var ett helt företag att få med mig min tunga kropp, Neo och hans grejer till dagis. Det tar 2 min att gå... Ville så gärna prata med fröknarna om allt möjligt men min hals fylldes med mer och mer slem och jag ville bara hem. Kunde knappt prata. = ( Känner mig konstig. Vill bara sitta ner. Bebis är livlig, jag har ont i ryggen. Usch. Varför får jag inte må bra? Jag har inte många veckor kvar av denna graviditet som antagligen kommer bli min sista och då vill jag faktiskt må bra och kunna känna glädje över magen. Vill inte bara känna känslan av att vilja krypa ur min egen kropp hela tiden. Jävla skit.
Neo var lite blyg först när vi kom till dagis. Men när han såg S springa fram och tillbaka kunde han inte låta bli att springa han med. Så som dem gör varenda gång jag lämnar honom på dagis. Sen hittade han M och V och tyckte att deras lek såg rolig ut. Han trivdes direkt trots att han inte varit på dagis på nästan en månad. Så när jag sa hej då till honom så sa han hej då mamma utan problem. Jag fick krama honom en snabbis för han var mitt uppe i att leka eller undersöka alla leksaker han inte sett på länge. Hoppas bara att han inte hann bli för grinig innan lunch då han inte åt nån frukost. Det förvånar mig dock inte. Han blev väckt och han var jättesvår att få upp. Han satt och gosade jättelänge framför tvn och började vakna till lagom tills vi skulle gå till dagis. Neo ska börja sitta på pottan på dagis. Hoppas att han vill det och gör framsteg. Fröknarna berömde honom när jag sa att han bajsat på pottan. Fick även reda på att det ska börja tre småttingar på dagis - en redan idag. Två flickor och en pojke. Kul med lite nya barn.
Nu ska jag virka lite, titta på tv och vila tills det är dags att hämta Neo. Sen är det bara en timme tills Ola är hemma. Måste äta nåt med känner jag... Jag är såå trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar