tisdag 3 januari 2012

Känner mig överkörd.

Känner mig totalt överkörd idag. Hur sjutton ska denna dagen gå? Tanken va att börja dagen med att gå upp i normal tid. Men jag klarade det inte. Ola och Neo gick upp i normal tid i alla fall. Även fast Neo var jättetrött och svårväckt. Jag gick upp halv tio... Då hade jag så ont i kroppen efter nattens oroliga sömn och begränsade sovställningar. Fick ont i magen och halsbrännan blev värre om jag låg på rygg. Så jag bytte från sida till sida och jag vaknade flera gånger av ont i benen eller höfterna. Inte alls kul! = (

Nu efter att ha vaknat till lite och ätit lite frukost känns i alla fall magen lite bättre. Har inte lika ont. Vet inte alls vad det onda var, kändes mera som att jag va öm i hela magen och massa obehag. Inte alls skönt! = ( Halsbrännan har lagt sig och är inte alls så intensiv längre. Det blir alltid bättre när man är uppe och rör sig. Men när man ska sova är den som värst och man vill bara dö... = (

Har lite grejer som ska göras idag och hoppas på att jag orkar med det. Vissa mer ansträngande än andra. Urk, är så trött på att må såhär nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar