lördag 7 januari 2012

Min förkylda pojke.

Nu börjar jag bli riktigt seg. Anar en huvudvärk också. Blir ju helt fel när man vaknar mitt i natten. Neo vaknade vid 3 inatt och va jätteledsen. Han ville att vi skulle snyta hans näsa. Fick gå in till honom två gånger till. Så vid 4 kunde han slappna av och somna om. För mig tog det nog längre tid att somna om. Har skitsvårt att komma till ro efter att ha vaknat, behöver inte ens bli tillräckligt pigg för att det ska bli svårt. Men Neo sov i alla fall mellan 19-22, 23-3, 4-8.30. Trots feber, täppt näsa, rinnande näsa... Han känns lite piggare idag än igår trots att jag tycker han är varm igen. Ingen aptit har han men dricker mycket och gärna.
Jag hoppas att han kan gå till dagis på måndag, för hans skull. Leka med sina kompisar igen. Men får se om han har feber och hur påverkad av förkylningen han är imorrn kväll och på måndag. Hoppas bara att han kan sova bra när jag får ta nätterna själv nästa vecka...
Älskar dig, Neo! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar