söndag 15 januari 2012

Ingen bra dag alls...

Mår inte så bra. Snorig, hostig, slem i halsen, huvudvärk, svag, orkeslös, halsbränna till och från hela tiden, svagt illamående som kommer och går. Kroppen som protesterar efter en veckas förkylning och sömnbrist?

Ola tog med sig Neo till svärmor. (Tack älskling!) Ska vila och försöka kurera mig när de är borta. Tog två panodil för ett par timmar sen men det är väldigt tveksamt om de gjorde nån nytta. Mot ryggontet i så fall. Sen har jag en väldigt aktiv bebis just nu som gör att det känns obehagligt i magen och brösten sticker och gör ont. Vill bara gräva ner mig just nu. Vill ha ut bebisen nu men känner inte för att gå igenom en förlossning så länge jag är sjuk. Urk!

Jag vill inte va jag just nu... = (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar