torsdag 19 januari 2012

Riktigt trött dag idag.

Varit jättetrött idag. Gått omkring som en zombie och bara slöat. Körde igång en maskin tvätt i alla fall så det rullar på. Vet inte vad som är bäst - vakna tidigt på morgonen och inte kunna somna om eller vakna flera gånger och kunna somna om? Känns som att jag varit lite piggare de andra dagarna än idag. Sov ett tag på soffan under eftermiddagen. Var skönt medan jag sov men när jag inte "fick" sova mera var jag mosig i huvudet och hade säkert ännu värre huvudvärk än innan tuppluren. Sen har jag haft en del sammandragningar och tryck neråt. Tyvärr gör det ju inte ont, behöver inte ens andas nåt när det kommer. Bara jobbigt. Önskar såå att den här lilla bebisen bestämmer sig för att vilja komma ut till oss snart. Jag skiter i hur trött eller förkyld jag är. Kom ut!
Nu blir det godnatt. Inga tider att passa imorrn, skönt. Det är fredag. Har lite grejer jag ska pyssla med. Hoppas på att jag finner orken och lusten för alla punkter på att göra-listan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar