onsdag 18 januari 2012

Vaken nu igen.

Sitter uppe vid tvn. Jippi. Vaknade med täppt näsa igen. Var ju tvungen att ta tag i det så gick på toa och snöt mig och fyllde på min flaska, munnen var snustorr. Upptäckte också att efter allt detta snytande har jag fått näsblod. Jättekul. Men nu är jag fan i mig trött på detta. Har snorat och hostat sen förra måndagen, det är snart 1½ vecka sen. Tar inte snoret slut nån gång? Hela jag är helt slut efter allt hostande, snorande, att det är jobbigt att andas och sömnbristen. Det verkar som att näsan blir täppt eller att halsen blir slemmig klockan fyra varje natt. Börjar se ett mönster efter dessa nätterna. Tyvärr blir jag så otroligt pigg av detta, så det är ju bara att drömma om att få somna om på en gång. Sen mitt i allt vaknar bebis... = /

Nu ska jag titta på tv och bara softa tills det är dags att väcka Neo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar