söndag 1 januari 2012

Kebabångest!

Idag åt jag en halv kebabrulle UTAN att få ont i magen. Jippi! En stor vinst för mig.

Haft problem med magen och ätandet den senaste veckan så kändes skönt att slippa springa på toa och ha ont i tarmarna resten av dagen. Sen var det i samband med att jag åt kebab som min mage brakade ihop två veckor efter Neos födelse. Även fast det kanske inte hade någon jättebetydelse att jag åt just kebab så satte det sig i huvudet. Kunde typ inte äta nåt kött utan körde på kyckling i varenda rätt. Men efter 2,5 års kycklingätande har jag tröttnat. Vanlig hamburgare har jag ätit ett tag nu och det funkar. Har testat kebab vid ett fåtal gånger förut men fått ångest direkt. Men nu, nu körde jag på.

Magen är normal, inget illamående och ingen ångest! Kanske är min mage inte lika känslig längre eller så har det nya årets lugn gett inverkan på matbiten. Vem vet?! Skit samma, jag är glad i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar