söndag 8 januari 2012

Mitt märkliga missbruk på tv4.

Vid läggdags kl 20 hade Neo 38,5 i feber. Konstigt tyckte jag då han var piggare på kvällen - lekte och skrattade, än vad han var på dagen. Han har varit nästan konstant varm idag. = ( Så här har det aldrig varit. Annars brukar han ha förhöjd temp - inte ens feber. Men nu är han verkligen sjuk. = ( Men det var skönt att höra honom skratta nu på kvällen. Han har ingen aptit alls. Förut i eftermiddags testade vi alla hans favoriter men ingenting dög. Sen åt han lite av sitt favoritgodis - även fast det inte var så mycket så fick han i alla fall i sig lite socker. Hoppas att vi får komma till vårdcentralen imorrn på eftermiddagen. Jag tycker extremt synd om Neo - det var längesen han var såhär sjuk. = ( Han mådde till och med bättre när vi hade maginfluensa senast.

Nu blir det att kolla på en ny serie på fyran genom viasat on demand - Mitt märkliga missbruk. I första avsnittet som jag kollar på nu är det en kvinna som måste sova med en hårtork bredvid sig och en annan kvinna är beroende av att äta toalettpapper. Ja, det finns ju verkligen många och udda missbruk. Intressant program dock!

Har en lång lista på att göra-saker imorrn. Men nu blir det att göra en mugg te till. Det var ju gott! *jag hatar te annars och dricker väldigt sällan mer än halva muggen för sen har det blivit kallt och ännu äckligare* Men apelsinte var gott. Mums! Titta på tv, koppla av med lite virkning (lättare för ryggen och magen att göra än korsstygn just nu) och sen gå och lägga mig i den tomma sängen. = /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar