lördag 14 januari 2012

Borde ha tagit panodil.

Upptäckte nu när jag la mig att jag skulle ha tagit två panodil förut. Fy fan va ont i ryggen jag hade, både när jag låg på rygg och sidan. Inte alls kul. Får hyperventilera för att stå ut. Nu är det lite bättre men det märks ju hur ont det gör imorrn.
Förkylningen har känts lite bättre under dagen och kvällen. Imorse kändes det som att jag skulle dö. Usch, hade så ont i halsen. Men hoppas nu att det är på g åt rätt håll för oss alla. Neo har varit sjuk i en vecka.
Neo somnade vid åtta och sen dess har han sovit. Han har inte vaknat nåt alls. Så otroligt skönt. Förhoppningsvis blir det rätsida på hans sovrutiner.
Annars har väl dagen varit bra. Fixat tvättmedel så att jag kan tvätta bebiskläderna. Så det blir morgondagens syssla. Sen ska det skrivas en lista och BB-väskan ska börja packas. Dessa två saker är stressmoment för mig just nu. När det är färdigt kan jag va lugn och vänta på bebis. = )
Nu ska vi sova. Är bajstrött. I och med att Neo inte vaknade och höll sig vaken ikväll så lär han väl vakna tidigare imorrn än vad han gjort de andra dagarna i veckan. Så bäst att passa på att sova. = )
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar