fredag 20 januari 2012

Fick sova bra inatt.

Är lite piggare idag. = ) Fick sova riktigt bra inatt. Somnade väl vid tolv eller nåt, sov till fem när Olas väckarklocka ringde, slumrade till sex då Olas telefon ringde (han hade somnat om och försovit sig), somnade om rätt snabbt och sov till strax efter åtta. Såå underbart att få sova så många timmar i streck! Men när jag vaknade vid åtta var näsan täppt, halsen torr och jävlig. På nätterna har jag torrhosta - när jag vaknar och vänder på mig minsta lilla så börjar jag hosta. Tur att det funkar med att dricka lite vatten. = ) Vet faktiskt inte om det börjar bli bättre eller inte, denna envisa förkylning. Hostar en del men inte konstant. Snorar en hel del men jag tror nog att det mesta slemmet i halsen har försvunnit. Snyter mig massor så det hinner aldrig komma ner något i halsen som blir äckligt slem. = ) Men det känns som att snoret aldrig tar slut. = ( Jag har snytit mig så mycket att piercinghålet i näsan gör ont och känns alldeles sårigt. Ibland kan jag inte ens ta ut smycket då snoret sitter på smycket och stoppar upp. Känns inte alls kul. Men jag tror nog att det blir bra så fort jag slipper snora och snyta mig hela tiden. = )

Blir att göra lite av varje idag tror jag. Plocka lite här, fixa lite här. = ) Det blir nog bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar