tisdag 3 januari 2012

En orolig natt.

Åt något väldigt fel förut ikväll. Har vaknat flera gånger med den värsta av halsbrännor - den som sitter långt ner och knappt försvinner. Känner mig helt mörbultad och vet inte om jag vågar somna om, igen. Får jag sova en eller två timmar denna gången innan jag vaknar och bara vill spy?! Pimplar vatten för att lugna och tar novalucol för att lindra och förhindra. Det funkar en stund i alla fall. Jag hoppas innerligt att denna graviditetens halsbränna försvinner lika fort som den förra - två dagar efter förlossningen. Jag har mått så fruktansvärt dåligt pga den. Hatar halsbränna!! Jag mådde ju så bra innan jag blev gravid trots mina problem. Jag ville ju bara sova och få lite energi. *suck*

Nu försöka sova så att det kanske blir lite mindre tid i soffan i ryggläge. = /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar